Ostoskori on tyhjä.

Toimitusehdot

Voimassa 24.11.2013 alkaen

Verkkokauppa

Pilvi (y-tunnus 2554630-9/Joni Huhtala) on suomalainen verkkokauppa, joka myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Checkout Finland Oy (y-tunnus 2196606-6). Yrityksen toiminta on Finanssivalvonnan (Fiva) alaista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne kulkee suojatun HTTPS-yhteyden yli, mikä tarkoittaa, ettei kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään maksuvahvistusviesti.

Maksutavat

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet.

Korttimaksut

Maksuja voi tehdä kaikilla Luottokunnan korteilla. Pilvi toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset velvoitteet. Luottokorteilla (Visa, Visa Electron, Mastercard) tehtävissä maksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Ostolaskut Oy:n (2284303-3) välille, joka on maksun saaja ja Checkout -palvelun virallinen yhteistyökumppani, ja joka tilittää maksun myöhemmin kauppiaalle. Luottokunnan sopimuskumppani asiassa on Suomen Ostolaskut Oy.

Ennakkotilisiirto

Ennakkotilisiirtoa käyttäessäsi saat tulostettavaksesi laskun ostoksistasi. Tilaus käsitellään, kun lasku on maksettu.

Kännykkämaksaminen

Voit maksaa ostoksesi kännykällä soittamalla annettuun maksunumeroon. Puhelinoperaattorisi laskuttaa ostoksesi jälkikäteen puhelinlaskussa. Puhelinoperaattori veloittaa maksutavan valinnasta lisän, joka näytetään kun siirryt maksamaan.

Everyday

Käyttäessäsi Everyday-verkkomaksua saat keskimäärin 45 vuorokautta kulutonta maksuaikaa ostoksellesi. Lasku tulee kerran kuussa, joko sähköpostilla tai kirjeitse. Tässä kuussa tehdyt ostot laskutetaan ensi kuun lopussa. Laskun maksun yhteydessä voit valita maksatko ostoksen osamaksulla vai kuluttomasti kerralla. Laskulla maksettaessa todellinen vuosikorko on 0 %. Jos haluat maksaa osamaksulla, minimilyhennys on 20 € / kk tai 1/5 laskun summasta. Minimilyhennyksen jälkeen avoimeksi jäävälle saldolle lasketaan seuraavan kuun laskuun kuukausikorkoa 5 %. Everyday-verkkomaksulla ostaminen on täysin riskitöntä. Saat tuotteen kotiin ja ehdit tutustumaan siihen ennen maksamista. Tämän kuukauden ostokset laskutetaan vasta seuraavan kuukauden lopussa.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Tilaukset toimitetaan Postin kirjetoimituksena maksajan tai hänen valitsemansa muun saajan kotimaiseen osoitteeseen. Vähintään 20 euron arvoiset tilaukset toimitetaan aina ilmaiseksi. Tätä pienempiin tilauksiin lisätään toimitus- ja pakkauskulut, jotka ovat toimituksen koosta riippumatta aina 2 euroa.

Tällä hetkellä emme toimita tuotteita ulkomaille.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat 2-5 arkipäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Lahjapalvelu

Lahjapalvelun hintaan kuuluu 1) tuotteen/tuotteiden paketointi, 2) asiakkaan valitsema postikortti omalla tekstillä sekä 3) mahdollisuus valita toivottu toimituspäivä.Toimitukseen sovelletaan yleisiä toimitusehtoja: tilauksen ollessa arvoltaan vähintään 20 euroa, toimitus on ilmainen. Muussa tapauksessa toimitusmaksu on normaali 2 euroa. Saajalla on tuotteisiin 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautuksen tapauksessa tuotteiden summa palautuu maksajalle. Lahjapalvelun hinnasta EI ANNETA PALAUTUSTA.

1) Tuotteen paketointi Käytämme pakkaukseen kulloinkin valikoimassamme olevia korurasioita sekä minilahjakasseja. Rasiassa on pehmustetyyny tai silkkipaperitäyte ja lahjakassissa silkkipaperitäyte. Pakkaus määräytyy korun koon perusteella siten, että korun maksimimitat rasiapakkauksessa ovat 4,7*6,2*1,8cm. Tätä suuremmat pakataan minilahjakassiin. Samaan lahjapalveluun on mahdollista sisällyttää useampi koru. Tällöin tuotteet pakataan samaan pakkaukseen.

2) Kortti Tarjoamme vaihtuvan valikoiman erilaisia kortteja, joista asiakas voi valita mieleisensä pudotusvalikosta. Kortteja on kahta eri kokoa; postikortti tai minikortti, johon sisältyy kuori. Korttilajitelmat sisältävät erilaisia kuvia kuvatusta teemasta. Kun asiakas valitsee lajitelmakortin, on valinta teeman sisältä sattumanvarainen. Mikäli asiakas haluaa saada tietyn, kuvassa esitetyn kortin, tulee hänen valita vaihtoehto, joka EI ole merkattu sanalla "lajitelma".

3) Toivottu toimituspäivä Asiakas voi valita, milloin toivoo toimituksen olevan perillä saajalla. Toimituspäivän on oltava arki- ja postipäivä. Toimituspäivä voi olla aikaisintaan 7 postipäivää tilauspäivästä. Asiakkaan vastuulla on huomioida pyhäpäivät sekä viikonloput. Pilvi jättää toimituksen Postin ohjeellisten toimitusaikojen perusteella. Pilvi ei ole vastuussa Postista johtuvasta toimituksen viivästymisestä. Tilaaja saa vahvistuksen, kun tilaus on lähetetty.

Toimintaohjeet

1) Lahjapalvelu valitaan ostoskoriin LahjaPilvi-välilehdellä tai ostoskorissa kohdasta "tuotevalintojesi perusteella saattaisit pitää seuraavista tuotteista". Samassa lahjassa voi olla useita tuotteita.

2) Kortti valitaan pudotusvalikosta ja haluttu teksti kirjoitetaan viestikenttään.

3) Toivottu toimituspäivä valitaan pudotusvalikosta. Valinta voi olla aikaisintaan 7 postipäivää tilauspäivästä ja sen on oltava arki- ja postipäivä.

4) Toimitusosoite määritellään maksuvaiheessa. Maksaja voi tietenkin valita toimituksen myös omaan osoitteeseensa.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tilaus katsotaan vastaanotetuksi oletettuna toimituspäivänä. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.Vaihto-ja palautusoikeus ei koske vapaaehtoisia lisäpalveluja, kuten Lahjapalvelu.

Halutessasi vaihtaa tai palauttaa tuotteita, täytä asiakaspalautuslomake verkkokaupan sivuilla ja tulosta se lähetykseen. Tuotteet voi palauttaa lähetyskuoressaan, josta yliviivataan tilaajan osoitetiedot ja kirjataan näkyviin tunnus ASIAKASPALAUTUS. Varmista, että Pilven osoite ja sopimustunnus jäävät näkyviin. Alle 2kg toimitus voidaan jättää kirjelaatikkoon. Mikäli asiakas haluaa palautuksesta kuitin, on hänen jätettävä toimitus Postiin. 2kg ylittävät toimitukset jätetään aina postiin. Palautuksesta ei aiheudu kuluja asiakkaalle. Palautusta varten tuotteet tulee suojata, kuten alkuperäisessä lähetyksessä. Mikäli tätä ohjetta on selkeästi laiminlyöty ja tuotteet ovat vioittuneet postituksessa, Pilvi ei sitoudu palauttamaan tuotteiden arvoa asiakkaalle. Asiakaspalautukset on aina tehtävä yhdellä toimituksella.

Vaihtaessasi tuotteen halvempaan, palautamme sinulle hintojen erotuksen. Vaihtaessasi samanhintaiseen tuotteeseen, lähetämme sinulle haluamasi tuotteen asiakaspalautuslomakkeeseen täyttämiesi tietojen mukaan. Jos vaihdat kalliimpaan tuotteeseen, luomme sinulle alennuskoodin, jolla voit tilata uuden tuotteen maksaen vain hintojen välisen erotuksen. Vaihdoissa ja palautuksissa ei ikinä peritä asiakkaalta toimituskuluja toiseen kertaan.

Mikäli olet vastaanottanut vioittuneen tuotteen, katso toimintaohje kohdasta "Reklamaatio".

Reklamaatio

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta sähköpostilla osoiteeseen asiakaspalvelu@pilvikorut.fi. Otsikoi viestisi tunnuksella "Reklamaatio". Tilaus katsotaan vastaanotetuksi sen oletettuna toimituspäivänä. Jos lähetys on vioittunut ulkoisesti, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.